Zašto sretni radnici čine sretne kupce

Koja je tajna stvaranja prestižne kulture tvrtke?

Uvijek iznova, studije su pokazale da tvrtke s angažiranim i sretnim zaposlenicima ostvaruju plodnije odnose s kupcima. Kako je Forbes još jednom imenovao KONE jednim od najboljih svjetskih poslodavaca, idemo smjernicama koje čine sjajnu kulturu tvrtke i uviđamo kako to pomaže izmamiti osmijeh na lica naših kolega i kupaca.

Published stu-06-2023

Što povezuje KONE servisnog tehničara u Sjevernoj Americi, voditelja podružnice na Bliskom istoku i stručnjaka za istraživanje i razvoj na našoj lokaciji Kunshan u Kini?

Odgovor je jedinstvena i snažna KONE kultura koja vodi naših 60.000 zaposlenika zajedno, vidi svijet i stavlja naše kupce u središte svega što radimo. Naša kultura se temelji na zajedničkim vrijednostima i međusobnom povjerenju - ključnom za snalaženje u svjetskim neizvjesnostima i izazovima jer svakodnevno komuniciramo s pola milijuna kupaca i otprilike milijardu ljudi koristi usluge naših proizvoda-dizala i pokretnih traka KONE.

Za 2023. godinu časopis Forbes ponovno je svrstao KONE među najbolje svjetske poslodavce, uključijući nas među 700 najboljih globalnih tvrtki na temelju ovogodišnjeg istraživanja u kojem je sudjelovalo 170.000 zaposlenika u 55 zemalja.

U partnerstvu s istraživačima tržišta Statista, Forbes je tražio preporuke i uvide od zaposlenika multinacionalnih tvrtki i institucija. Ispitanici su upitani bi li preporučili svoju tvrtku obitelji ili prijateljima te ocijenili svog poslodavca na temelju kriterija kao što su razvoj talenata, raznolikost i ponos na proizvod ili usluge koje tvrtka nudi.

Posebno smo ponosni na ovo priznanje i vidimo ga kao znak da uspijevamo u našem prvom strateškom cilju, učiniti KONE izvrsnim mjestom za rad. Naši talentirani i briljantni ljudi naša su najveća vrijednost i vjerujemo da sretni radnici čine sretne kupce.

Što čini izgradnju pobjedničke kulture tvrtke?

Istraživanje provedeno na 170.000 zaposlenika globalnih tvrtki u 55 zemalja - koje je proveo Forbes - ponovno je svrstalo KONE među najbolje svjetske poslodavce.
Istraživanje provedeno na 170.000 zaposlenika globalnih tvrtki u 55 zemalja - koje je proveo Forbes - ponovno je svrstalo KONE među najbolje svjetske poslodavce.

Svi imamo svoju ulogu

KONE-ovu kulturu stvara svatko od nas, u stvarima koje radimo na način da podržavaju naše kupce i kolege, te djelima koja nadahnjuju ljude oko nas i čine svijet boljim mjestom.

Njegovanje inkluzivne kulture među raznolikom KONE-ovom obitelji, raširenom u više od 60 zemalja, nije nešto što se događa slučajno. Kulturni razvoj u KONE-u znači kontinuirani angažman sa 60.000 zaposlenika, prikupljanje podataka za donošenje ispravnih odluka i pronalazak pravilnog smjera, te praćenje uspješnosti u odnosu na strateške ciljeve.

KONE-ova analiza kulture otkrila je da su neke od navika i ponašanja koje podržavaju osjećaj uključenosti zaposlenika; otvorenost i povjerenje, poticanje osobnog rasta i inovacije koje uvode zaposlenici.

Briljantne ideje oživljavaju kada se trudimo uključiti jedni druge, dijeliti svoje stavove, te raspravljati i učiti na svojim pogreškama.

Temelj KONE-ove kulture je nagon da bude istinski uključiv i daje prostor različitim stajalištima. "Raznolikost i inkluzija dobri su za poslovanje", objašnjava Susanne Skippari, izvršna potpredsjednica KONE-a za ljudske resurse i komunikaciju. "To donosi mnogo šire razmišljanje i bolji izvor ideja i gledišta."

Ostati znatiželjan, učiti od drugih i češće pitati 'zašto', jednostavne su radnje koje svi možemo prakticirati i mogu dovesti do većih ostvarenja.

"Naporno radimo na izgradnji osnažujuće i uključive kulture u KONE-u", kaže Skippari. "U inkluzivnoj kulturi ljudi se osjećaju sigurno govoriti o svemu, postavljati pitanja i davati svoja stajališta, a to nam pomaže da postanemo bolja tvrtka za zaposlenike i za naše kupce."

Još jedan ključni faktor je fokus na stalan osobni i profesionalni razvoj.

Uključenost, osnaživanje i međusobno povjerenje među našim zaposlenicima - naša najvrjednija imovina - samo su neke od značajki za koje vjerujemo da idu u izgradnju pobjedničke kulture.
Uključenost, osnaživanje i međusobno povjerenje među našim zaposlenicima - naša najvrjednija imovina - samo su neke od značajki za koje vjerujemo da idu u izgradnju pobjedničke kulture.

Tajna uspjeha s kupcima

Naša kultura je ključna za izgradnju izvrsnog iskustva naših korisnika, a počinje slušanjem. Možda dobro poznajemo naše kupce, ali njihovi prioriteti i bolne točke još uvijek mogu biti iznenađenje.

Zato uvijek započinjemo s poticanjem kupaca da nam kažu na koji način posluju i koji su im prioriteti i ciljevi. Ova jednostavna praksa, ne samo da nam pomaže u izgradnji mosta između prioriteta kupca i KONE-ovih načina da ih podrži, već je od vitalne važnosti i za brži dolazak do idealnih rješenja.

Podijeli ovu stranicu

Kolačići

Primjenjujemo kolačiće kako bismo optimizirali funkcionalnost mrežnog mjesta i pružili vam najbolje moguće iskustvo tijekom pregledavanja našeg mrežnog mjesta. Ako vam je to u redu i prihvaćate sve kolačiće, samo kliknite na tipku „Prihvati”.

Možete pregledati i našu izjavu o zaštiti privatnosti.